خبرگزاری کار ایران

با حکم حاج محمدی؛

​احمد راهرو به عنوان مشاور ریاست سازمان و معاون اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۷۰۶

​با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، احمد راهرو به عنوان مشاور ریاست سازمان و معاون اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ در متن حکم انتصاب راهرو آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد راهروخواجه

با سلام تحیت

تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جناب عالی فرصت خدمتگذاری در سطوح موثرتر سازمان را ایجاب می نماید. ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مدیریت هوشمندانه در حوزه اشتغال که در کنار سایر عوامل منجر به تحقق اهداف سازمان در سال ۱۳۹۹ گردید؛ به موجب این ابلاغ بعنوان "مشاور ریاست سازمان و معاون اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی" منصوب می شوید.

توجه به حساسیت و جایگاه خاص دفتر، انتظام در امور ستادسازمان، نظارت کلان بر عملکرد حوزه های ستادی و ادارات کل استان ها با رویکرد هماهنگی کامل با حوزه ریاست، پیگیری عملکرد بر اساس اولویت ها و سندتحول قضایی با لزوم پرهیز از تجمل گرایی و نیز شایسته سالاری از یک سو و برقراری ارتباط کارآمد و موثر در حوزه های مختلف درون و برون سازمانی، انعکاس دقیق به موقع و آفندی فعالیت ها برنامه ها و دستاوردها با روش های نوین در رسانه های گروهی و اطلاع رسانی به موقع افکارعمومی در جهت تحقق رهنمودهای ریاست معزز قوه قضائیه از سوی دیگر، مورد انتظار است.

امید است با استعانت از مددالهی و ارواح طیبه شهدا و در ظل توجهات حضور ولیعصر(عج) در انجام امور محوله، موفق باشید.

محمدمهدی حاج محمدی

شایان ذکر است احمد راهرو خواجه پیش از این مدیرکل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها بود.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز