خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار۳ میلیارد ریالی مامور قلابی در جنت آباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۲۷

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور ۳ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"جلیل موقوفه ای" درباره جزئیات این خبر، گفت: درپی مرجوعه ای قضائی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی با عناوین جعلی ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد  قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۸  با بررسی های انجام شده و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه شدند .

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، خاطرنشان کرد: متهم که با جعل عنوان مامور نهادهای دولتی و انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود در بازجوئی های به عمل آمده به کلاهبرداری و اخاذی از ۵ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ۳ میلیارد  ریال اعتراف کرد .

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و عدم ارائه هرگونه پاسخ یا توضیحی از مسائل قانونی خود به افرادی که به عنوان مأمور به آنان مراجعه می کنند در صورت مراجهه با چنین افرادی در خواست رویت کارت شناسایی و حکم ماموریت کنند و در صورت امتناع مامور مراجعه کننده  مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا مرکز فوریت های بازرسی ۱۹۷ اعلام دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز