خبرگزاری کار ایران

محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق در سواحل ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۱۱

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور تجاری و کشف محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق در سواحل ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "لطفعلی پاکباز "در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر حین کنترل شناورهای عبوری در سواحل شمالی خلیج فارس، به دو فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود مظنون و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از شناورهای توقیفی، ۷۲ دستگاه کولر گازی، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۸ دستگاه ماشین ظرفشویی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشورمان بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۲میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: مرزبانان استان خوزستان در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و همچنین تحقق شعار سال، تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق به کار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز