خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

ضرورت استفاده از ظرفیت قانون بودجه ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۶۳

استاندار تهران گفت: با توجه به کمبود سرانه ها و زیرساخت های مختلف باید مطالبه‌گری از دستگاه های ملی جهت رفع مشکلات استان در دستورکار دستگاه های استانی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران در سال ۱۴۰۰ به ریاست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سایر مسئولان برگزار شد که ضمن بررسی قانون بودجه ۱۴۰۰ ظرفیت‌های مختلف این بودجه در استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسنی بندپی در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در قانون بودجه ۱۴۰۰ مشخص شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص استان تهران و کمبود سرانه ها و زیرساخت های مختلف باید مطالبه‌گری از دستگاه های ملی جهت رفع مشکلات استان در دستورکار دستگاه های استانی باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: قانون بودجه ۱۴۰۰ مسیر جدیدی را باز کرده و باید تبصره های ۲۰ گانه مطالعه دقیق شود و آنچه سهم دستگاه‌های مختلف می باشد مشخص شود تا قدرت مطالبه گری از مجلس و سازمان بودجه بیشتر شود.

محسنی بندپی سپس گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و تاکیدات ایشان در سال‌های اخیر به مسائل اقتصادی بایستی تعامل و تشریک مساعی دستگاه‌ها در این زمینه افزایش پیدا کند.

وی همچنین تأکید کرد: اقتصاد و دارایی استان با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رتبه اول جذب سرمایه‌گذاری را در کشور کسب کرد و تحقق ۱۲۴ درصدی سهمیه اشتغال های استان تهران و کاهش ۲.۵۵ درصدی نرخ بیکاری نشان از اقدامات موثر در حوزه اقتصادی دارد که باید با تلاش بیشتر استمرار پیدا کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز