خبرگزاری کار ایران

معاون پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

درخواست از شهروندان برای همکاری با پلیس و عدم ورود به پارک‌ها/ استقرار ماموران در تمام معابر از ساعت ۴ صبح

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۷۳

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا کوچکترین مشکلی در خصوص پارک وسائل نقلیه در مقابل بوستان‌ها و ورود به پارک‌ها نداشته باشیم.

"سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی" معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره ممنوعیت ورود شهروندان به پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اینکه شهروندان در روز طبیعت اجازه ورود و توقف در پارک‌ها را ندارند، همکاران ما از ساعت ۴ صبح امروز در تمام معابر سطح شهر تهران مستقر هستند. 

او افزود: پلیس با استقرار در پارک‌ها و فضای سبز و اجرای طرح‌های از پیش تعیین شده اجازه ورود شهروندان را به این اماکن نخواهند داد. 

سرهنگ بهرام آبادی ضمن درخواست از شهروندان مبنی برعدم مراجعه به پارک‌ها گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا کوچکترین مشکلی در این زمینه درخصوص پارک وسائل نقلیه در مقابل بوستان‌ها و ورود به پارک‌ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز