خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

اعلام آخرین جزئیات از کالبدگشایی آزاده نامداری/ اعلام نتایج آزمایشات آسیب‌شناسی به مقام قضایی طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۰۹

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره علت فوت مجری سابق صدا و سیما بیان کرد: تعیین علت فوت مرحوم منوط به اخذ نتایج آزمایشات آسیب‌شناسی خواهد بود که طی روزهای آینده به مقام محترم قضایی اعلام می‎شود.

«مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره گزارش نهایی از کالبدگشایی مرحوم آزاده نامداری بیان کرد: ما در معاینه ظاهری و کالبدگشایی علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح را پیدا نکردیم، یعنی چنین چیزی هم وجود نداشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: در معاینه ظاهری کالبد گشایی که توسط متخصصان پزشک قانونی انجام شد، هیچ شواهد و اثری از حاملگی وجود نداشته و رحم و ضمائم رحمی دراندازه طبیعی و فاقد هر گونه محصول حاملگی هستند.

فروزش درباره علت فوت این مجری سابق صداوسیما بیان کرد: تعیین علت فوت نیز منوط به اخذ نتایج آزمایشات آسیب‌شناسی خواهد بود که طی روزهای آینده به مقام محترم قضایی اعلام می‎شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پایان تاکید کرد: این نتایج طی روزهای آینده به دست می‌آید، اما زمان دقیقی ندارد، زیرا ممکن است که آزمایش نیاز به تکرار داشته باشد و از طرفی آزمایشات آسیب‌شناسی معمولا زمانبر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز