خبرگزاری کار ایران

استفاده از تجهیزات نوین برای اجرای به موقع ماموریت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۹۰

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن بازدید از قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری ناجا گفت: با تلاش جهاد گونه می‌توانیم با شتاب بیشتری در مسیر رشد و ترقی حرکت کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار «محمد شرفی» در سومین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری ناجا، با تبریک حلول سال نو، از زحمات همه سبزپوشان خدوم پلیس پیشگیری ناجا بویژه سردار «مهدی معصوم بیگی» قدردانی کرد. 

وی وجود نیروی انسانی کار آمد، دارای قدرت تبیین، تحلیل همراه با راهکارهای نوین در میدان عمل را از عوامل موفقیت نیروی انتظامی معرفی کرد و ادامه داد: امروز ناجا با استفاده از ابزارهای روز دنیا در اجرای به موقع مأموریت‌ها در حوزه‌های مختلف و ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کرده است. 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اهمیت تمرکز بر دانش افزایی کارکنان مطرح کرد: عنصر آموزش در کنار برنامه‌های تحولی در روش‌های تربیت نیرو، جذب اساتید و تمرکز بر نحوه آموزش با محوریت کاربرد در میدان نیز می‌تواند در ارتقاء دستاوردهای سازمانی موثر باشد. 

سردار شرفی با اشاره به رویکرد تحولی ناجا بیان کرد: با این رویکرد است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پس از ارائه گزارش عملکرد سالانه ناجا به محضرشان، هرساله نسبت به تأثیر این روند تحولی اعلام رضایت و عملکرد ناجا را مطلوب دانسته و همواره حرکت ایجاد شده در این برنامه‌ها را رو به جلو توصیف می‌فرمایند، ولی با این حال همچنان توصیه به توجه و تمرکز و تلاش بیشتر برای رسیدن به وضعیت مطلوب را توصیه می‌فرمایند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان ضمن تشکر از زحمات سبزپوشان ناجا، اظهار امیدواری کرد: با تلاش جهاد گونه می‌توانیم با شتاب بیشتری در مسیر رشد و ترقی حرکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز