خبرگزاری کار ایران

ترافیک پرحجم در محور صالح آباد به سمت بهشت زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۷۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بار ترافیکی اطراف بهشت زهرا خبر داد.

«سرهنگ دوم عباس امیدی» جانشین مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بار ترافیکی معابر اصلی و بزرگراه شهر تهران در روز اول فروردین، گفت: از اول روز بار ترافیکی روانی را در سطح کلیه معابر شاهد هستیم، به‌خصوص معابر بزرگ و معابر اصلی بار ترافیک روانی را دارند و تیم کنترل سرعت و سایر تیم‌های ما در معابر اصلی و بزرگراهی حضور دارند و نسبت به اعمال تخلفات کنترل‌های لازم را در نظر دارند.

وی ادامه داد: از نظر ترافیکی در روز جاری تا این لحظه هیچ گونه مشکل ترافیکی نداشتیم و از ساعاتی پیش حجم مراجعات شهروندان را در محور صالح آباد به سمت جنوب شاهدیم که شهروندان به جهت زیارت اهل قبور به بهشت زهرا مراجعه کردند.

امیدی گفت: در این خصوص تیم‌های ما هم در جهت روان سازی بار ترافیکی آنجا مستقر هستند تا اقدامات لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد، هر چند که حجم بار ترافیکی در این منطقه ایجاد شده و همکاران بنده حضور دارند و نسبت به جریان ترافیکی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز