خبرگزاری کار ایران

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ممانعت از فعالیت مدارسی که پروتکل‌ها و حد نصاب دانش‌آموزان را رعایت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۶۹

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران از منع فعالیت مدارسی خبر داد که پروتکل‌ها و حد نصاب حضور دانش‌آموزان را رعایت نمی‌کنند.

«نادر توکلی» معاون درمان ستاد کرونای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره احتمال ورود به موج چهارم کرونا بیان کرد: در این دو هفته روند ابتلا به کرونا، روندی ثابت بوده است، یعنی بستری‌ها که به زیر ۲ هزار نفر رسیده بود، دیگر روی همان اعداد ماند و پایین‌تر نیامد.

توکلی در مورد وضعیت بیماری کرونا در ایام نوروز، افزود: باید به این نکته توجه کرد که از الان نمی‌توان هیچ پیش‌بینی برای ایام نوروز انجام داد، شاید واکسن تا آن زمان برای تزریق برسد، چون صحبت‌های مبنی بر ورود واکسن به کشور تا قبل از سال جدید وجود دارد.

معاون درمان ستاد کرونا استان تهران ادامه داد: موضوع دیگر این است که مردم تا آن زمان چقدر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و دستورالعمل‌ها به چه شکل خواهد بود، کلیت این مسائل، از عواملی خواهد بود که برای اتخاذ تصمیم بررسی می‌شود، در واقع باید دید وضعیت در اوایل اسفند ماه به چه صورت خواهد بود تا برای ایام نوروز قضاوت و مدیریت داشته باشیم.

توکلی در مورد اجرای پروتکل‌ها در جشنواره‌ی فیلم دهه فجر، بیان کرد: سینماهایی انتخاب شدند و حفظ فاصله‌ی اجتماعی در جایگاه‌های تماشای فیلم لحاظ شده است. همچنین فروش بلیط‌ها به صورت اینترنتی خواهد بود، اینها تمهیداتی است که توسط وزارت بهداشت و ستاد در نظر گرفته شده است.

معاون درمان ستاد کرونا استان تهران در مورد مدارسی که پروتکل‌ها در آن به درستی اجرا نمی‌شود، گفت: نظارت بر چنین موضوعی بر عهده‌ی وزارت بهداشت است، در این شرایط ناظرین بر وضع بهداشت مدارس پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی در پایان افزود: اگر مدرسه‌ای موارد بهداشتی را رعایت نکرده باشد و یا بیش از حد استاندارد و تعیین شده دانش آموز در فضای محیط باشد، آن مدرسه از برگزاری کلاس حضوری منع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز