خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردان توفیق خدمت به ایثارگران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۰۰۲

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دغدغه تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشخص است و خوشبختانه همه عزیزان قدردان توفیقی که نصیب آن‌ها شده هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید اوحدی روز جمعه ۳ بهمن ماه در اختتامیه دومین همایش مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن عرفان (سیدالشهدا (ع) ) برگزار شد گفت: حضور کارکنان زحمتکش و پرتلاش سرمایه بزرگی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با همراهی این عزیزان است که موفق به خدمات‌رسانی مناسب به بهترین انسان‌های کشورمان می‌شویم. 

معاون رییس جمهور ضمن تأکید بر اهمیت حفظ انسجام در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نکته‌ای که در این همایش کاملاً به چشم آمد دغدغه تمام همکاران ما برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بود و خوشبختانه همه عزیزان قدردان توفیقی که نصیب آن‌ها شده هستند. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روح بسیار بزرگ و بلند شهدا گفت: شهدا پیش از شهادت برای شهید شدن انتخاب می‌شوند و خود را آماده این کار می‌کنند و وصیت‌نامه این عزیزان مشخص می‌کند که پرده‌هایی از پیش چشمان آنان کنار رفته است. 

اوحدی افزود: مسیر خدمت به چنین انسان‌های بزرگی تجلی بسیاری از آیات قرآن است و این کار علاوه بر خدمت‌رسانی به ایثارگران گرامی باعث رشد خود ما نیز می‌شود. این رویکرد خدمت نه محدودیت زمانی دارد، نه جغرافیایی و نباید به چشم کار اداری به آن نگاه کرد و خوشبختانه چنین رویکردی در رفتارهای همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشاهده می‌شود. 

وی در خصوص شورای اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: سیاست‌گذاری کلان رسانه‌ای در این شورا تبیین می‌شود و مصوبات این شورا باید مورد توجه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد. همچنین همه بخش‌های بنیاد با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باید در سامانه کمیسیون انتشار اسناد دولتی پاسخگوی سؤالات مردم باشند. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ذکر تذکرات و ارائه توصیه‌هایی خطاب به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت. 

گفتنی است در سومین روز از این همایش حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، علی دستجردی مدیرعامل سازمان سیاحتی کوثر، برات کریمی مدیرعامل بانک دی، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، علی زینبی رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی‌اصغر گرجی‌زاده مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد باقری مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران و نرگس جلیلی دبیر کمیسیون ماده ۱۶ به تشریح فعالیت‌ها، اولویت‌ها، اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های تخصصی خود پرداختند. 

در دومین روز از این همایش نیز علاوه بر معاونان و مدیران کل معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد، حجت ناصری مدیرکل حوزه ریاست بنیاد و محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های تخصصی خود را تشریح کردند. 

نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ نیز با حضور مدیران کل استان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز