خبرگزاری کار ایران

به دنبال تغییر ساختار سازمانی؛

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه تربیت‌مدرس ادغام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۸۱

در پی تغییرات ساختار سازمانی دانشگاه تربیت مدرس، مسعود رضایی با حکم رئیس دانشگاه به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در پی تغییرات ساختار سازمانی دانشگاه، دکتر مسعود رضایی با حکم رئیس دانشگاه به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

در این حکم که به امضای محمد تقی احمدی رسیده، آمده است: «به استناد مصوبه ردیف ۱ پنجاه و پنجمین نشست هیأت امنای دانشگاه در خصوص «طرح سازماندهی و طراحی ساختار کلان دانشگاه تربیت مدرس» و نظر به مراتب تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و براساس برنامه‌های راهبردی دانشگاه با تدبیر و عزم قوی و مدیریت جهادی و استفاده از تجارب و ظرفیت همه تشکلهای اسلامی، نهادهای فرهنگی و نیروهای اندیشمند، فرهیخته و صاحب نظر در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های دینی، تقویت خوداتکایی و خودباوری ملی، رشد فضائل اخلاقی و اعتلای بینش سیاسی، ارتقای رفاه دانشجویان، حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه جویی در هزینه‌ها و تقویت نظم و انضباط و همچنین با بهره گیری از توان علمی و تجارب همه همکاران در فضای سرشار از نشاط و طراوت و امید، نسبت به ارتقای حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی - اجتماعی و اعتلای اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشید».

گفتنی است معاونت فرهنگی و اجتماعی در چارت تشکیلاتی جدید دانشگاه حذف و در معاونت دانشجویی ادغام شده است.

رئیس دانشگاه همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش و خدمات صادقانه محمد جواد ناطق در زمان تصدی سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز