خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها تشریح کرد:

​ماموریت احیا زندانیان و جلوگیری از آسیب خانواده آن‌ها با کمک گروه‌های فرهنگی مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۸۰

​رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با گروه‌های مردمی خراسان شمالی گفت: کمک برای آزادی زندانیان امر مهمی است اما مهمتر از آن استمرار حمایت از زندانی پس از آزادی با تامین شغل و پذیرش اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها در دیدار با گروه‌های مردمی خراسان شمالی گفت: قرارگاه شهیدلاجوردی با هدف سامان دهی و ایجاد امکان حضور گسترده گروه‌های مردمی در قامت مددکاران دلسوز در زندان‌ها تشکیل می‌شود تا بتوانیم از این ظرفیت عظیم مردمی برای رفع مشکلات و دستگیری از زندانیان به عنوان بخشی از شهروندان جامعه بهره‌مند شویم. 

وی با اشاره به برکات فعالیت ۷ماهه گروه‌های جهادی و مردمی در زندان‌ها گفت: زندان میدان عملیات گروه‌های جهادی در امر دستگیری و یارگیری برای اسلام و انقلاب است. 

وی با اشاره به بخشنامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر مشارکت گروه‌های مردمی در زندان‌ها گفت: فضا برای کار و فعالیت گروه‌های مردمی در زندان‌ها مهیاست و ماحصل این همکاری‌های مشترک این است که می‌خواهیم در زندان‌ها اتفاقات خوبی بر اساس فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی با هدف کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان صورت بگیرد. 

در این جلسه که با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان و نمایندگان تشکل‌های مردمی برگزار گردید؛ پیشنهادات و راهکارهای نحوه همکاری گروه‌های جهادی با زندان‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

تعیین چارچوب و ضوابط نحوه همکاری ها، رفع موانع فعالیت گروه‌های جهادی و حمایت نهادهای اجرایی و قضایی استان از مهمترین پیشنهادات در سخنان نمایندگان گروه‌های مردمی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز