خبرگزاری کار ایران

پرشمارترین درخواست‌های شهروندان در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۳۰

معاون حمل‌ونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا سعادتمند با اعلام خبر فوق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاش‌های صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولین ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، حدود ۷ هزار درخواست از مطالبات شهروندان محترم که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.

وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیام‌های مرتبط با موضوع پل‌های عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پل‌ها به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گفت: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیام‌های ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیام‌های ارسالی به  کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.

 براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشته‌اند و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواست‌های شهروندان در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز