خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

برای کاهش خطر کرونا مجازی خرید کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۹۱

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: توصیه می‌کنیم تا حد امکان به شکل مجازی خرید کنید و در صورت نیاز به خرید حضوری هم به صورت جمعی برای خرید اقدام نکنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مراکز خرید و فروشگاه‌ها از کانون‌های خطرزا در همه‌گیری کرونا هستند، بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی در چنین اماکنی بسیار پر اهمیت است و بنابراین توصیه می‌کنیم تا حد امکان به شکل مجازی خرید کنید و در صورت نیاز به خرید حضوری  هم به صورت جمعی برای خرید اقدام نکنید.

وی ادامه داد: ترجیحا ساعت‌های خلوت را برای خرید انتخاب کنید و از حضور در فروشگاه‌های شلوغ، با سیستم تهویه هوای نامناسب خودداری کنید، توجه داشته باشید که حتما باید ماسک بزنید و نسبت به رعایت فاصله‌گذاری ۱.۵ تا ۲ متر اقدام کنید.

لاری افزود: از لمس غیرضروری نمونه اجناس پرهیز کنید و برای پرداخت پول از روش‌های مجازی و دستگاه کارتخوان استفاده کنید و از دست زدن به پله برقی در فروشگاه‌ها اکیدا خودداری کنید.

وی در پایان گفت: در صورت استفاده از آسانسور برای فشار دادن دکمه‌های آن از دستمال کاغذی استفاده کنید و بعد دستمال را در سطل زباله بیندازید، توجه ویژه داشته باشید که در طول فرایند خرید از تماس دست با صورت، بینی و دهان خودداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز