خبرگزاری کار ایران

برای نیمسال اول ۹۹ اعلام شد؛

شرایط و نحوه حذف اضطراری دروس برای دانشجویان امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۲۳۱

شرایط و نحوه حذف اضطراری نیمسال اول ۹۹ برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام دانشگاه امیرکبیر و همچنین پیرو مصوبه شورای آموزش در تاریخ ۵ آبان ماه برای دانشجویان ورودی ۹۹، امکان حذف اضطراری و تقلیل واحدها به ۹ واحد مجاز خواهد بود. 

به دانشجویانی که در نیمسال‌های آتی متقاضی استفاده از تسهیلات ممتازی (استعدادهای درخشان) هستند، اکیداً توصیه می‌شود تا واحدهای خود را حفظ کرده و از تقلیل واحد اجتناب نمایند. 

حذف اضطراری یک درس تئوری به شرط آنکه حد نصاب واحدها رعایت شده (برای دانشجویان ورودی ۹۸ و ماقبل حد نصاب ۱۲ واحد و برای دانشجویان ورودی ۹۹ حد نصاب ۹ واحد) و آن درس پیش‌نیاز / هم‌نیاز درس دیگری در ترم جاری نباشد، قابل انجام است. این رویه مشمول کلیه دانشجویان ورودی ۹۹ و ماقبل که بخش اخطار آن‌ها در پورتال آموزشی فعال باشد، می‌شود. 

حذف اضطراری نیمسال اول ۹۹ در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان و از طریق آموزشکده قابل انجام است. 

لازم به ذکر است که در خصوص دروس عملی که ارائه آن‌ها حضوری بوده و همچنین دروس تربیت‌بدنی تصمیم‌گیری توسط مدیریت امور آموزشی انجام شده و مراتب متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

فرم حذف اضطراری در تارنمای مدیریت امور آموزشی دانشگاه به آدرس https://ugrad.aut.ac.ir/content/ فرم حذف اضطراری در اختیار دانشجویان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز