خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران:

توضیح درباره جابجایی برخی فرمانداران/ فعلا تصمیمی برای برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۷۴

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر اینکه استانداری تهران تلاش می کند فرمانداران با سابقه را حفظ کند، گفت: تغییر فرمانداران در دستور کار نیست و می خواهیم با همین کادر انتخابات را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شکراله حسن بیگی درباره برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: برنامه ما برگزاری انتخابات با استفاده از کادر موجود است، اما از سوی دیگر پیگیری هایی از سوی نمایندگان مجلس و دیگران در حال انجام است و انتظار دارند که تغییراتی در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی جابجایی‌ها در فرمانداران استان تهران ادامه داد: در همین راستا هفته گذشته جابجایی هایی داشتیم، ولی فرمانداران را که تجربه داشتند حفظ کردیم. در این تغییرات فرماندار پاکدشت به بهارستان رفت و فرماندار فیروزکوه به پاکدشت آمد و برای فیروزکوه نیز تا روز یکشنبه فرماندار معرفی خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به پیگیری برخی دستگاه‌ها برای تغییر فرمانداران تصریح کرد: در یکی دیگر از شهرستانهای استان تهران دوستان پیگیر تغییرات هستند اگر آن تغییر انجام شود آخرین تغییر خواهد بود و در غیر اینصورت فیروزکوه آخرین تغییر محسوب می شود و برنامه دیگری برای تغییر فرمانداران نخواهیم داشت.

حسن‌بیگی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برگزاری انتخابات و روند آماده سازی ها گفت: ستاد انتخابات اواسط اسفندماه تشکیل می شود؛ ملاک ما مهم ترین انتخابات یعنی ریاست جمهوری است که ستاد نیز بر مبنای آن تشکیل می شود اما برای اینکه کار را شروع کرده باشیم و هماهنگی های لازم انجام داده باشیم، جلساتی تحت عنوان ستاد هماهنگی انتخابات برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: در این جلسات که به صورت منطقه ای در استان برگزار می شود تقسیم کار و کمیته ها شکل گرفته اند و عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران شناسایی شده اند تا آموزش های غیرحضوری این نمایندگان انجام شود. جلسه آموزش پنج استان تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم نیز در تهران برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: در تهران و در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس چهار انتخابات مهمی که هریک سال درمیان برگزار می شود در سال ۱۴۰۰ برگزار می کنیم بر همین اساس در این حوزه به حدود ۲۸ هزار صندوق رای نیاز داریم که امیدواریم به کمک خداوند این انتخابات ها را به خوبی برگزار کنیم.

حسن‌بیگی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر برگزاری انتخابات الکترونیک شوراهای شهر و روستا گفت: هیچ تصمیمی هنوز گرفته نشده، ممکن است انتخابات شوراها مثل دوره گذشته شهرهایی که شورای ۹ نفره داشتند الکترونیکی باشد اما در این باره هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز