خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۷۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۵ آذر آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه ادامه خواهد داشت.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام در آزمون ارشد سال ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه تعداد ۴۰۹ هزار و ۷۸۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند. 

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۴ هزار و ۳۱۰ نفر نیز برای ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کرده‌اند. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. 

زرین‌آمیزی بیان کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۵ آذر آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانیwww. sanjesh. org انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز