خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار یک تریلیونی پس از ۹ سال در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۵۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار ، پس از ۹ سال متواری شدن، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش فعلی اموال کلاهبرداری شده را یک تریلیون ریال اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای  توضیح داد: پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به قرارگاه جلب محکومین و متهمین فراری پلیس پیشگیری تهران ارجاع که محتویات پرونده حاوی این بود،  خانمی با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین،  آنها را به ۶ خریدار فروخته  و به مدت ۹ سال متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگروهی ویژه ای در این خصوص تشکیل شد، بیان داشت: با رصدهای اطلاعاتی  و بررسی کلیه سرنخ های به دست آمده، ماموران این پلیس موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم قبل از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود، عنوان کرد:  متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشت، اسناد  چند قطعه زمین را جعل و به ۶ خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.

این مقام پلیسی ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را به قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان برای انجام معاملات ملکی و غیر ملکی با کارشناسان مربوط مشورت، پس از انجام استعلام های لازم اقدام به تنظیم قرارداد و پرداخت ثمن معامله کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز