خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۷۶۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۵۸

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند از منطقه جکیگور به وسیله چند دستگاه خودرو مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی افزود: مرزداران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، مسیرهای احتمالی تردد در کنترل مرزداران قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که حین ورود مواد مخدر از مرزها، خود را در کمین و محاصره ماموران دیدند، اقدام به فرار به خاک کشور مقابل کردند و مأموران نیز پس از صدور فرمان ایست، جهت متوقف کردن خودروها با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف چهار دستگاه خودروی حامل موادمخدر و دستگیری دو قاچاقچی، ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها مخفی شده بود را کشف کنند.

سردار "ملاشاهی" در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در همان روز اشاره و عنوان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه پس از چند شبانه‌ روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، ۳۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۴۰ کیلوگرم شیشه و ۲۱۴ کیلوگرم تریاک را در ارتفاعات منطقه عمومی تگور شهرستان میرجاوه کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان برابر وظایف ذاتی خود و با همکاری سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و حمایت‌های همیشگی مرزنشینان عزیز با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز