خبرگزاری کار ایران

اعلام معرفی‌شدگان رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۳۷

فهرست معرفی‌شدگان رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته مهرماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت اجرای فرآیند ارزشیابی (مصاحبه) اعلام شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر افزود: نتایج معرفی‌شدگان رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته مهرماه سالجاری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org اعلام شد. 

دکتر فتحیان تصریح کرد: لازم است معرفی‌شدگان برای اطلاع از زمانبندی، محل انجام ارزشیابی (مصاحبه) و مدارک مورد نیاز، روز دوشنبه ۳ مهرماه سالجاری با مرکز آموزشی مرتبط با رشته‌محل اعلام شده تماس و یا به صورت حضوری مراجعه کنند. وی افزود: نشانی و شماره تماس مراکز آموزشی در جدول شماره ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مهرماه سالجاری در مقطع مورد نظر درج شده است. 

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: پس از انجام ارزشیابی (مصاحبه)، نتیجه نهایی پذیرش این دسته از داوطلبان متعاقباً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز