خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا: 

جذب نیرو خارج از دانشگاه فرهنگیان در سال‌های آتی بعید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۱۳

وزیر آموزش و پرورش در مورد آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال آتی گفت: با توجه به نیاز فوری برای تامین نیروی انسانی، در آزمون استخدامی پیش رو تعدادی استخدام برای مقطع ابتدایی و آموزش و پرورش استثنایی خواهیم داشت.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آزمون استخدامی اردیبهشت ۱۴۰۲ و رفع کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش بیان کرد: ما نیازهای خود در زمینه تامین نیروی انسانی را از طرق مختلف حل می‌کنیم، اما مبنای جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان است. 

نوری تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان فضای فیزیکی کافی برای تامین نیروی انسانی را باید به دست آورد و سال گذشته نیز تامین خوبی برای این امر صورت گرفته است. 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به اینکه نیاز فوری که برای نیروی انسانی داشتیم، در آزمون استخدامی پیش رو تعدادی استخدام برای مقطع ابتدایی و آموزش و پرورش استثنایی خواهیم داشت. 

نوری در پاسخ به این سوال که آیا این شیوه جذب در سال‌های آتی نیز تکرار خواهد شد، توضیح داد: اگر بسترهای دانشگاه فرهنگیان تامین شود که کارهایش را هم انجام می‌دهیم، دیگر خیلی بعید به نظر می‌رسد به این شیوه‌های جذب خارج از دانشگاه فرهنگیان نیاز پیدا کنیم مگر اینکه همچنان با مشکلات زیرساختی مواجه باشیم. 

او در خصوص توسعه دانشگاه فرهنگیان نیز یادآور شد: بر اساس آمار و برآوردی که داریم، لازم است ظرفیت پذیرش این دانشگاه را برای تامین نیروی انسانی بیشتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز