خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدامات انجام شده برای انتقال زندان‌های کرج کافی نیست / یکی از زندان‌های قزل‌حصار تخلیه شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۲۶

وجود این زندان‌ها تبدیل به معضلی بزرگ برای استان البرز شده است / در هیچ کجای دنیا شهری وجود ندارد که در آن ۴ زندان وجود داشته باشد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یکی از زندان‌های قزل حصار برای کاهش معضلات در این منطقه باید تخلیه شود.

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وجود ۴ زندان بزرگ کشور در استان البرز گفت: چند سال است؛ برای انتقال زندان‌ها از استان البرز اقدام کرده‌ایم، بطوریکه با دولت قبلی و همچنین دولت فعلی و نیز قوه قضائیه به تعامل رسیدیم، آنان نیز اقداماتی انجام داده‌اند که البته کافی نیست.

وی تاکیدبراینکه وجود این زندان‌ها تبدیل به معضلی بزرگ برای استان البرز شده است، گفت: در هیچ کجای دنیا شهری وجود ندارد که در آن ۴ زندان وجود داشته باشد.

اکبریان با اشاره به اینکه این باری است که از تهران بر دوش استان البرز افتاده است، افزود: یعنی زندان و میهمان وارد این استان شده است، اما انتقال زندان و بیرون کردن میهمان کاری آسانی نیست.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه زندان فردیس تقریبا خالی و تبدیل به آموزشگاه زندانیان و همچنین آموزشگاه سربازان شده است، عنوان کرد: جمعیت ۲زندان قزل حصار نیز به یک دوم تقلیل یافته است و زندانیان تهران از جمله سارقان را به زندان‌های استان البرز نمی‌آورند.

اکبریان افزود: ما انتظار داریم؛ قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها در مرحله اول زندانیان مرتبط با مواد مخدر را به کرج نیاورده و در مرحله دوم یکی از زندان‌های قزل حصار را تعطیل کنند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده به سمتی حرکت کنیم که طی یکی دو سال آینده یکی از زندان‌های قزل حصار تخلیه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز