خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان بهزیستی درخواست کرد:

مددکاران اجتماعی ضابط قضایی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۹۱

«بهزیستی خواستار این است که مددکاران جزئی از ضابطین قضایی شوند تا در صورت نیاز بتوانند بدون حکم قضایی مداخله کرده و مشکل را رفع کنند.»

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تاکید بر نقش مهم اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: بهزیستی خواستار این است که مددکاران جزئی از ضابطین قضایی شوند تا در صورت نیاز بتوانند بدون حکم قضایی مداخله کرده و مشکل را رفع کنند.

به گزارش ایلنا از سازمان بهزیستی، «محمد نفریه» افزود: اورژانس اجتماعی با ارائه خدمات تخصصی به افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند، این امکان را به آنها می دهد تا ضمن سازگاری با محیط راه حلی مناسب برای رفع مشکلشان پیدا کنند.

وی تصریح کرد، اکنون مرکز فوریت های اجتماعی در چهار بخش با خط ۱۲۳ در قالب ۳۰۰ دستگاه آمبولانس مجهز و پایگاه خدمات اجتماعی در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

نفریه افزود: این مرکز در بخش های کودک آزاری، همسر آزاری، مداخله در خانواده برای کاهش طلاق، خودکشی و موارد مرتبط با آسیب های اجتماعی خدمات ارائه می کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: در برخی مواقع با مواردی روبرو می شویم که برای حل مساله نیازمند حکم قضایی هستیم و بدون آن نمی توانیم مداخله کنیم.

نفریه ادامه داد: در چنین مواقعی باید ابتدا مراحل قانونی طی شود که این امر سبب می شود نتوانیم خدمات را به نحو احسن ارائه کنیم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور خواستار این است که مددکاران جزئی از ضابطین قضایی شوند تا در صورت نیاز بتوانند بدون حکم قضایی مداخله کرده و مشکل را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز