خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

در مبارزه با مواد مخدر همه مردم و مسولین کشور باید احساس مسوولیت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۱

برابر میزان کشفیات مواد مخدر از سوی مأمورین به آنها پاداش خواهیم داد و امیدواریم تا چند سال آینده این معضل ریشه کن شود.

ایلنا: وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: معضل مواد مخدر چون اجتماعی است، باید اجتماعی هم برطرف شود و همه مردم و مسئولان کشور در این مورد باید مسئول باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی با حضور در شورای اداری شهر شیروان به معضل اعتیاد اشاره کرد و گفت: اینکه مسئولان شهرستان به من بگویند برویم زیر فلان پل و ببینیم چه خبر است، هنر نیست و مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه برای از بین بردن این معضل باید برنامه داشت.

دبیرکل ستاد در ادامه بیان کرد: شهر شیروان در موضوع مبارزه با موادمخدر به‌عنوان پایلوت و نمونه کشور در نظر گرفته شده است و این معضل چون اجتماعی است، باید اجتماعی برطرف شود و همه مردم و مسئولان کشور نیز در این مورد مسئول باشند.

رحمانی فضلی در ادامه، از مردم و مسئولان خواست تا برای این موضوع طرحی آماده کنند که دارای جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد و ایجاد اشتغال برای افرادی که اعتیاد خود را ترک می‌کنند نیز در آن طرح دیده شود.

او گفت: برابر میزان کشفیات مواد مخدر از سوی مأمورین به آنها پاداش خواهیم داد و امیدواریم تا چند سال آینده این معضل ریشه کن شود.

او یادآور شد: در امر مبارزه با مواد مخدر مسولان باید مسولیت‌پذیر باشند و مسوولیت خود را ارتقا دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز