خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

سرویس XDSL باید به طور مطلوب در اختیار مشترکین قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۵۶

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: کاهش هزینه و عدم محدودیت کاربر علت اصلی اقبال مردم به اینترنت پرسرعت ثابت (XDSL) است که باید این سرویس به طور مطلوب در اختیار مشترکین قرار گیرد.

به‌گزارش ایلنا، قاسم جلیلی نژاد بیان کرد: پایین بودن نرخ استفاده از این سرویس و همچنین استفاده کارکنان، دانش آموزان و دانشجویان در دوران کرونا از تسهیلات وزارت ارتباطات بر روی این امکان از دلایل گرایش مردموی افزود به سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (XDSL )است.

وی افزود: هدف ما رفع مشکلات مشترکین اینترنت پر سرعت ثابت در اسرع وقت و ایجاد مطلوبیت لازم در ارائه این سرویس است.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از زمان شیوع کرونا ارائه 20 گیگ اینترنت رایگان برای معلمین، رایگان کردن استفاده از سامانه های آموزشی دانشگاه ها و همچنین رایگان شدن حجم مصرفی سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمین و ارائه 100 گیگ اینترنت خانگی رایگان تسهیلات وزارت ارتباطات در بستر اینترنت پر سرعت ثابت در راستای شعار در خانه بمانیم است.

جلیلی نژاد افزود: تاکنون 41 مورد از شکایات شرکت های FCP ثبت ، رسیدگی و رفع مشکل شده است که پنج مورد مربوط به شرکت های وب، چهار مورد در حوزه شرکت شاتل و 32 مورد مربوط به شرکت آسیاتک بود.

وی افزود: برای بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشترکین این سرویس ها، جلسات با حضور مدیران و یا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های عضو برای تصمیم‌گیری و رسیدگی آنی و حل مشکلات مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز