خبرگزاری کار ایران

بستری 790 نفر بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی درمراکز درمانی آذربایجان‌غربی/ بیشترین تعداد بستری‌شدگان در ارومیه، خوی و میاندوآب

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۰۴۵

رنیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: از بستری شدن تعداد 790 بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان خبر داد.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تعداد 790 بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که 332 نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و 458 نفر مشکوک به کرونا هستند.

وی با اشاره به بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اعلام کرد: تعداد 172 نفر در بخش آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد 50 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار بیماران جدید بستری شده در بیمارستان‎‌های سطح استان عنوان کرد: در عرض یک روز تعداد 142 نفر از بیماران در مراکز درمانی استان بستری شدند که بیشترین تعداد بستری شدگان در ارومیه، خوی، میاندوآب هستند.

آقازاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد افراد مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در  آذربایجان‌غربی افزایش یافته است توصیه می‌شود مردم بیشتر بحث خود مراقبتی را جدی بگیرند و به طور حتم از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز