خبرگزاری کار ایران

ولیزادگان به ایلنا خبر داد:

56 فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوی شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۳۶

مسئول خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوی از شناسایی 56 فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوی از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد امسال خبر داد.

جواد ولیزادگان مسئول خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، از شناسایی 56 فقره انشعاب غیرمجاز آب در 5 ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: این انشعابات معادل 7 هزار و 169 متر مکعب آب مصرف کرده اند و مبلغ  611 میلیون و 46 میلیون و 533 ریال بابت آب بهای مصرفی دریافت شده است.

وی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب و استانداردسازی انشعابات در سطح  شهر خوی 327 کنتور خراب را تعویض کرده است؛ با تعویض کنتورهای خراب شرایط لازم برای مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکان فراهم می‌ شود.

ولیزادگان ادامه داد : افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر عدم پرداخت هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب شهری خوی با اشاره به اینکه به صفر رساندن کنتورهای خراب از اهداف اصلی شرکت است، اظهار کرد: در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می شود، بنابراین تعویض کنتور به اقدامی مستمر و دائمی تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز