خبرگزاری کار ایران

درخشش ورزشکاران کارگر آذربایجان غربی در سطح ملی

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۶۰۷

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از کسب رتبه استان برتر درحوزه ورزش کارگری توسط استان آذربایجان غربی در سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا نقی‌زاده درگفت و گو با ایلنا گفت: سلامت جسمی و روحی جامعه کار و تولید استان، توسعه ورزش کارگری، برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات و ابزار لازم جهت مشارکت کارگران در رویدادهای ورزشی در قالب مسابقات داخلی و خارجی و پرورش استعدادهای ورزشی در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص کارگران و تعاون‌گران در عرصه ورزش است.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام گرفته از سوی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سال 1397 اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با احراز میانگین عملکرد کمی در فرایند ارزیابی عملکرد در حوزه ورزش کارگری موفق به کسب عنوان استان برتر در این امر شده است.

وی افزود: در رشته های مختلف از جمله فوتسال،والیبال،پرش طول،دومیدانی،مچ اندازی،رزمی و شنا،اعزام 17 تیم ورزشی کارگری در رشته های مختلف به مسابقات ملی کارگران وکسب عنوان نایب قهرمانی جودوی جهان با 2 مدال قهرمانی جهان در کشور آذربایجان در بین 20 کشور و 1200 ورزشکار جهان را از موفقیت های شاخص ورزشکاران کارگر  استان در سال 97 است.

نقی‌زاده با تاکید بر اهمیت ورزش کارگری خاطر نشان کرد: قانون کار به صورت صریح و مدون به بسط و توسعه ورزش در سطح جامعه کارگری توجه داشته و این مهم را در قالب مواد قانونی برای مجریان امر تکلیف دانسته است و ما نیز به تبعیت از این قانون تمامی توان خود را در راستای توسعه و تقویت ورزش کارگری بکار خواهیم بست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز