خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرزبانی استان خبر داد:

کشف بیش از 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۹۹

سرپرست مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف 9 میلیارد و 200 ریال کالای قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، ماموران هنگ‌مرزی ارومیه در حین گشت‌زنی توانستند کاروان قاچاق کالا را در مناطق صعب‌العبور مرزی در حین ورود به کشور شناسایی و آن را توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات ماموران مرزبانی موفق شدند 197 طاقه پارچه، سه هزار و 28 ثوب البسه، 30 قطعه خودرویی قاچاق را کشف کنند.

سرپرست مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزش 9 میلیارد و 200 میلیون ریالی اقلام مکشوفه خاطرنشان کرد: در این عملیات قاچاقچیان با مشاهده سرعت عمل و تیزبینی ماموران با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه فرار کرده و از صحنه متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران مرزبانی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرزبانان مستقر در پست کنترل گمرک مرزی بازرگان هنگ ماکو در کنترل ورود و خروج مسافران، توانستند مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران مرزی حین کنترل مسافران ۳۷ هزار و ۲۰۰ دلار و ۱۱ هزار و ۸۰۰ لیر ارز قاچاق را کشف و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی ارز را دستگیر کردند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده و متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز