خبرگزاری کار ایران

معصوم‌زاده به ایلنا خبر داد:

فعالیت بیش از 2 هزار تاکسی در آژانس‌های تلفنی ارومیه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: در ارومیه 2 هزار و 268 تاکسی در قالب پلاک قرمز و پلاک سفید در آژانس‌های تلفنی ارومیه فعالیت دارند.

فخرالدین معصوم زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید در شهر ارومیه که هر ساله مشکلاتی در زمینه خدمات‌رسانی ایجاد می‌کند، امسال برنامه‌ریزی خوبی برای رفع این مشکلات انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در این خصوص گروه بحران در سازمان تاکسیرانی ارومیه تشکیل شده است، ادامه داد: این گروه در قالب طرح زمستانی تاکسیرانی ارومیه تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح شاهد مشارکت هر چه بیش‌تر رانندگان تاکسی در حمل و نقل مسافران در زمان بارش برف خواهیم بود، اعلام کرد: برای این منظور مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آن دسته از رانندگان تاکسی که در این گروه مشارکت داشته باشند تجهیزات زمستانی برای خودرو خود را با تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهند کرد، افزود: خواستار مشارکت هر چه بیش‌تر رانندگان تاکسی در این زمینه هستیم.

معصوم‌زاده با بیان اینکه برای جلب هر چه بیش‌تر مشارکت مردم در این زمینه، یادآور شد: برای این منظور شماره پیامکی نیز در نظر گرفته شده است تا رانندگان تاکسی آمادگی خود را از طریق پیامک اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت خوبی برای اجرای این طرح در ارومیه وجود دارد، اعلام کرد: در ارومیه 2 هزار و 268 تاکسی در قالب پلاک قرمز و پلاک سفید در آژانس‌های تلفنی ارومیه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در صورت اجرای این طرح شاهد توفیق هر چه بیشتر در خدمات‌رسانی خواهیم بود، ادامه داد: تلاش می‌شود خدمات مطلوب‌تری را در زمینه حمل و نقل عمومی ارائه کنیم.

کد خبر : ۴۳۸۰۵۰