خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح کیفیت بخشی پایه اول؛

600 نوآموز پیش دبستانی در شهرستان تکاب جذب شدند

در راستای اجرای طرح کیفیت بخشی پایه اول دبستان، در سال تحصیلی جاری 600 نوآموز در دوره پیش دبستانی در شهرستان تکاب تحت تعلیم قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از تکاب، بهروز رضایی معاون آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تکاب در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن اشاره به ثبت نام 425 نوآموز در دوره پیش دبستانی تا به امروز ، گفت: برابر دستوالعمل های ابلاغی و حمایت‌های دولت از اجرای طرح کیفیت بخشی پایه اول دبستان ، نوآموزان ساکن در حاشیه شهر و مناطق روستایی به صورت رایگان مورد پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر تشکیل کلاس‌های یک ماهه ویژه مناطق دو زبانه در ایام تابستان در شهرستان تکاب، افزود: نوآموزان روستایی فقط با پرداخت حق بیمه می‌توانند در کلاس های دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند که با توجه به ابلاغ سهمیه 600 نفری شهرستان و ثبت نام 425 نفر از نوآموزان تاکنون در سطح شهر ، 185 نفر از نوآموزان مناطق روستایی و حاشیه شهر می‌توانند با مراجعه به مدارس خود در دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، مقرر شد با دستور فرمانداری و زیرنظر بخشداری دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان ، در یک تعامل سازنده نسبت به توجیه اولیای نوآموزان و ثبت نام از نوآموزان در دوره پیش دبستانی با عوامل اجرایی مدارس همکاری کنند.

کد خبر : ۴۲۵۵۹۲