خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه خبرداد؛

فراکسیون دریاچه‌ارومیه در مجلس دهم تشکیل خواهد شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته به زودی فراکسیون ویژه احیاء دریاچه ارومیه و تالابهای کشور در مجلس دهم شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، هادی بهادری در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه یک مساله ملی و اصلی ترین مطالبه مردم شمال غرب کشور است، اظهار کرد: در سال های گذشته در پست های عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی و نماینده مجری طرح احیای دریاچه ارومیه همواره به صورت جدی پیگیر مسایل مربوط به دریاچه ارومیه بودم و اکنون که نماینده مردم در مجلس هستم با شدت بیشتری در سطح ملی و با تشکیل فراکسیون ویژه در مجلس پیگیر مسایل مربوطه خواهم بود.

نماینده مجری طرح احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه همراهی نمایندگان در مجلس برای پیگیری امور مربوط به دریاچه نیز لازم است، اظهار کرد: با حساسیت مردم نسبت به دریاچه و مطالبه گری از نمایندگان، انگیزه ما برای پیگیری و احیای این دریاچه دوچندان خواهد شد و امید است هر چه زودتر این مهم محقق شود.

بهادری تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان نماینده مجلس نظارت بر اجرای مصوبات قانونی است و در این سطح نیز با جدیت بیشتری بر حسن اجرای پروژه های احیای دریاچه ارومیه نظارت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای همدلی مجلس و دولت برای احیای نگین زیبای شمال غرب کشور از دیگر فعالیت های ما به عنوان نمایندگان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

کد خبر : ۳۷۹۷۹۸