خبرگزاری کار ایران

فرماندار تکاب خبر داد:

امسال بیش از 160 کیلومتر راه‌ روستایی تکاب آسفالت و بهسازی می‌شوند

فرماندار شهرستان تکاب گفت: امسال بیش از 160 کیلومتر راه‌ روستایی تکاب آسفالت و بهسازی می‌شوند که موجب تحول در این شهرستان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تکاب؛ «ایرج ثقفی» در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی و حامیان دولت تدبیر وامید با تبریک ولات حضرت صاحب الزمان(عج) و گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر افزود: دولت یازدهم در سه سال گذشته علیرغم مشکلات فراوان و تنگناهای شدید مالی، کارها و خدمات بسیار بزرگی انجام داده است که باید بازگو شود و مردم در جریان دستاوردهای دولت یازدهم قرار بگیرند.

وی با اشاره به موفقیت بزرگ دولت در زمینه حل پرونده هسته‌ای و به سرانجام رسیدن برجام افزود: دولت در بدترین شرایط مالی پس از انقلاب درسال گذشته اقدامات بسیار مفید و مؤثری در زمینه اقتصادی انجام داده که مکمل پیروزی های بزرگ در عرصه دیپلماسی بوده است.

ثقفی بیان کرد: شرایطی که دولت تدبیر و امید در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و وضعیتی که اکنون در کشور برقرار است باید بطور دقیق به مردم بازگو شود تا اقشار مختلف جامعه از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم در شرایط بسیار سخت مطلع شوند.

فرماندار شهرستان تکاب با اشاره به دستاوردهای موفق دولت در عرصه دیپلماسی افزود: حضور رهبران کشورهای توسعه یافته و سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایران اسلامی نشانه وجود امنیت لازم جهت سرمایه‌گذاری و بهبود اوضاع اقتصادی کشور است.

نماینده عالی دولت با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های اجتماعی برای بازگو کردن دستاوردهای دولت، اضافه کرد: فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی برای کمک به دولت و بهبود اوضاع کشور در جهت آگاه کردن مردم از خدمات انجام یافته توسط دولت تلاش کنند.

ثقفی افزود: دستاوردهای دولت در شرایط سخت و با وجود کمبودهای فراوان، افتخار بزرگی به شمار می رود که نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.

فرماندار شهرستان تکاب ادامه داد: امید موجود در جامعه و اعتماد مردم به مسئولان بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت است.

وی گفت: گفتمان دولت تدبیر و امید، گفتمانی در راستای دفاع از منافع ملی، ارزش‌های انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان تکاب با اشاره به سفر ریاست جمهوری و اعضای هیأت دولت به استان آذربایجان‌غربی نیز گفت: با توجه به مشکلات عمرانی و حمل و نقل بین شهری پیشنهاد شده است وزیر راه و شهرسازی جهت رسیدگی به اوضاع جاده‌های مواصلاتی شهرستان به تکاب سفر کنند.

کد خبر : ۳۷۳۷۷۳