خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلماس عنوان کرد:

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۶۱۶

فرماندار شهرستان سلماس گفت: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کمتر از مرحله اول نیست و همه مردم باید حضوری حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سلماس، «مسعود حاجی علیلو» روز چهار شنبه در نشست توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان سلماس افزود: در این مرحله از انتخابات، تمامی اعضای شعب اخذ رای باید همانند دور نخست، تعهد، تجربه، امانت داری و خویشتن داری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامت انتخابات در مرحله اول مرهون زحمات و تلاش های تمامی عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان است، افزود: در هفتم اسفندماه انتخاباتی بسیار پرشور و بی نظیر در کشور برگزار شد و این اتفاق مطلوب در مرحله دوم نیز باید تکرار شود.

فرماندار سلماس بیان کرد: درمرحله دوم انتخابات مجلس در سلماس ضرورت دارد همه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات نهایت سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و قانونمند به کار گیرند.

حاجی علیلو بیان کرد: تمامی عوامل اجرایی باید فقط قانون را ملاک عمل خود در روز دهم اردیبهشت ماه قرار دهند که برگزاری انتخاباتی سالم، جدی و قانونمند یک وظیفه بزرگ محسوب می شود.

فرماندار سلماس تاکید کرد: همه ما در هر موقعیتی هستیم باید پاسدار و امانتدار رای و نظر مردم باشیم و مقررات را دقیق و بسیار جدی اجرا و اعمال کنیم.

وی گفت: برگزاری انتخابات قانونی موجب جلب اعتماد مردم و دلگرمی آنها به نظام و انقلاب اسلامی است که خوشبختانه بر اساس شاخص های موجود در مرحله اول نیز اتفاق افتاده است.

حاجی علیلو با بیان اینکه سه هزار و 400 نفر رای اولی در سلماس وجود دارد، گفت: متولدین دهم اردیبهشت ماه سال 1377 و قبل از آن واجد شرایط رای هستند.

"عارف خدرلو" بخشدار کوهسار شهرستان سلماس در ادامه این نشست از آمادگی کامل برای برگزاری هرچه باشکوه مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی بخش کوهسار خبر داد.

شهرستان سلماس دارای یک کرسی نمایندگی مجلس است و با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر در 85 کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی واقع شده است.

مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز