خبرگزاری کار ایران

با انتشار اطلاعیه مطرح شد؛

درخواست نماینده بوکان از صاحبان قلم و رسانه

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۰۹۲

نماینده مردم فرهیخته بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از حضور حماسی و معنادار مردم بوکان و حومه در انتخابات ۷ اسفند همه چیز باید روال عادی خود را باز یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قسیم عثمانی طی اطلاعیه‌ای نوشت: بعد از حضور حماسی و معنادار مردم بوکان و حومه در انتخابات ۷ اسفند و جشن پیروزی اراده مردم مبنی بر تخصص، تجربه و اخلاق مداری، همه چیز باید روال عادی خود را باز یابد تا حرکت در جهت اصلاح امور با سرعت و قدرت بیشتر استمرار یابد و با پند گرفتن از نقدهای منصفانه، باید در جهت تحقق خواسته مردم و نظام که همانا خدمت بی منت به مردم و حرکت در جهت پیشرفت و آبادانی و نیز تزریق روحیه امید و نشاط به بدنه جامعه است، گام برداشت و از هرگونه رفتار که ناقض این امور باشد، باید اجتناب ورزید.

متن اطلاعیه بشرح زیر است:
بعد از حضور حماسی و معنادار مردم بوکان و حومه در انتخابات ۷ اسفند و جشن پیروزی اراده مردم مبنی بر تخصص، تجربه و اخلاق مداری، همه چیز باید روال عادی خود را باز یابد تا حرکت در جهت اصلاح امور با سرعت و قدرت بیشتر استمرار یابد و با پند گرفتن از نقدهای منصفانه، باید در جهت تحقق خواسته مردم و نظام که همانا خدمت بی‌منت به مردم و حرکت در جهت پیشرفت و آبادانی و نیز تزریق روحیه امید و نشاط به بدنه جامعه است، گام برداشت و از هر گونه رفتار که ناقض این امور باشد، باید اجتناب ورزید.

در این میان تعدادی از کاندیداهای عزیز که انتظار چنین حضوری را نداشتند، خود را پیروز انتخابات تصور می کردند که نشانه آن درخواست ائتلاف متقابل نفر دوم و سوم این رقابت بود و هر کدام خود را رأی آورتر از دیگری، تلقی می‌نمودند.

این برادران با صدور اطلاعیه هایی، احساسات تند خود را که ناشی از عدم تمرکز و عصبانیت کامل است، هر کدام به شیوه ای اعلام و منتشر نمودند. این رفتارهای تند و احساسی، موجب رنجش خاطر عموم مردم، چه کسانی که به آنها رأی داده اند و چه کسانی که به آنها رأی نداده اند، شده است.

نظر به شرایط روحی و روانی برخی از کاندیداهای محترم، خواهش حقیر این است که نه اصحاب قلم آنها را نقد کنند و پاسخ دهند و نه اصحاب رسانه نوشته‌های آنها را که نشان از عصبانیت است، انعکاس دهند چرا که گذشت زمان همه چیز را حل می کند و چه بسا مدتی بعد، خود این دوستان نیز از این نوشته ها، پشیمان شوند.

بدیهی است قانونگذار مجرای قانونی هرنوع پیگیری و اعتراض را تعیین نموده است و هرکس حق دارد اعتراض خود را از مجرای قانونی انجام دهد ولی هیچکس حق تشویش اذهان عمومی را ندارد و تکرار واژه بیگانگان از زبان کسانی که می خواهند نماینده مجلس شورای اسلامی شوند، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بنده شخصاً هیچ گله یا مشکلی با هیچکس نداشته و ندارم و همگان را به تأمل، تفکر، همدلی و همزبانی جهت پیشرفت این دیار و خدمت به مردم فرهیخته مان دعوت می نمایم و باید دست در دست هم و با پرهیز از رفتارهای احساسی و تمرکز بر رفتارهای منطقی و عقلانی، رقابت های انتخاباتی را خاتمه داده و فضای وحدت و همدلی را در بین مردم و مسئولین، حاکم نماییم.

بنده همانقدر که مدیون حامیان و طرفداران خود هستم ، همانقدر نیز ممنون و سپاسگزار کاندیداها و طرفداران محترم‌شان هستم که با حضور و حمایت شان، درخت مشارکت را بارورتر ساختند و با رأی خود، امنیت پایدار کشور را بیش از پیش غنا و قوام بخشیدند.

از همین جا بنده دست دوستی و یاری را به سمت تک‌تک کاندیداهای محترم و طرفداران معزز آنان دراز می‌کنم و از آنها می خواهم ما را در خدمت بیشتر به این مردم شایسته و سزاوار، یاری دهند و بنده همانقدر که نماینده و خادم طرفداران بااخلاق خود هستم همانقدر نیز نماینده و خادم کاندیداها و طرفداران محترم آنها می باشم و از امروز باید جشن همدلی را جهت خدمت شایسته به مردم خوبمان بر پا داریم.

جا دارد از سرورانی که عرصه حضور در انتخابات را بعنوان کاندیدا نیافتند و نیز از برادران عزیزم اقایان جمشید مرزنگی، ناصر فرنیا، مهدی رستم زمان و اسماعیل غفوری که با تماس و ارسال پیام این موفقیت در کسب اعتماد سه باره مردم را به حقیر تبریک گفته اند و همچنین از برادران بزرگوار دیگرم آقایان حاج انور حبیب زاده، صابر فلکی و سلیمان فیضی که گرمی بخش فضای انتخابات شدند، تشکر ویژه ای داشته باشم و برای‌شان توفیق الهی مسئلت نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز