خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

بودجه حوزه جوانان آذربایجان غربی فقط 500 میلیون ریال است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۵۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: بودجه حوزه جوانان آذربایجان غربی فقط 500 میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا، عبدالله چمن گلی روز شنبه درچهاردهمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان آذربایجان غربی گفت: بودجه حوزه جوانان آذربایجان غربی فقط 500 میلیون ریال است و این میزان اعتبار به هیچ وجه کفاف هزینه‌های جاری حوزه جوانان این اداره کل را نمی دهد و نمی‌توانیم طرح های ارائه شده از سوی سمن ها را به مرحله اجرا درآوریم.

وی افزود: طی 9 ماه گذشته تعداد سمن‌های امور جوانان استان از هشت سمن به 40 سمن افزایش یافته است در حالی که قبل از ادغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی 98 سمن در این استان فعالیت داشتند.

چمن گلی گفت: سایه سنگین ورزش بر حوزه جوانان موجب شده شاهد تعطیلی و کاهش فعالیت های سمن‌ها باشیم و برای رفع این مشکل باید راهکارهای مناسب و چاره اندیشی اساسی صورت گیرد.

چهاردهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان روز شنبه با حضور مدیران بیش از 30 دستگاه دولتی مرتبط با حوزه جوانان در محل سالن اجتماعات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

جمعیت آذربایجان غربی سه میلیون و 276 هزار است که یک سوم آن را جمعیت جوان بین 15 تا 29 سال تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز