خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۷۶ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۹۴

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از افتتاح ۷۶ پروژه بنیاد مسکن در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، جعفر برزگر در گفت و گو با خبرنگاران، از پایان کار اجرایی ۷۶ پروژه عمرانی در این استان خبر داد و گفت: پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در چهار محور با اعتبار هشت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال هفته دولت افتتاح می‌شود.

برزگر اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بر اساس رویکرد دولت مردمی، با تلاش شبانه روزی درصدد ارائه خدمات عمرانی و خدماتی در مناطق محروم است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در این استان افزود: تعداد ۷۶ پروژه‌ در چهار محور اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی،  ساخت مسکن ویژه محرومان در شهرستان اشنویه، واحدهای بازسازی شده در شهرستان خوی و ساخت مساکن مقاوم روستایی در دیگر روستاهای سطح استان آماده بهره‌برداری است.

برزگر با اشاره به محور اول افتتاح طرح‌ها در هفته دولت سال جاری ادامه داد: در محور اول ۷۳ پروژه اجرای طرح هادی وآسفالت معابر روستایی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در استان نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: از مجموع ۶۱۸ روستایی که طرح هادی و آسفالت معابر در آنها در مدت دوسال اجراگردید،  ۷۳ روستا را به عنوان منتخب انتخاب کردیم تا در این هفته طرح هادی در آنها به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در خصوص محور دوم نیز اضافه کرد: محور دوم واحدهای قابل افتتاح نیز در قالب ۱۲ واحد مسکن محرومین شهرستان اشنویه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت پیش بینی شده است.

برزگر ساخت مساکن مقاوم روستایی استان را در محور سوم افتتاحیه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: ۸۰۰ واحد از واحدهای مقاوم  روستایی در سطح روستاهای استان از مجموع ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد به صورت نمونه انتخاب و آماده بهره‌برداری شده است.

وی اعتبار این پروژه‌ها را ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های محور چهارم نیز تاکید کرد: یک هزار واحد از واحدهای بازسازی شده منطقه زلزله زده شهرستان خوی با اعتبار چهار هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز