خبرگزاری کار ایران

بازدید خبرنگاران ارومیه از پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی وعمرانی سپاه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۵۲۵

خبرنگاران ارومیه در قالب تور خبری از پروژه‌های فرهنگی اجتماعی و عمرانی سپاه ارومیه در مناطق محروم بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خبرنگاران در این تور خبری از مجموعه ورزشی ۹ دی سپاه که استعدادیابی ورزشی در آن صورت می‌گیرد بازدید کرده و با خدمات ارائه شده در این مرکز آشنا شدند.

علی عدلی مسئول این مجموعه ورزشی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: استعداد یابی در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص والیبال با همکاری آموزش و پرورش در این بخش انجام می‌شود و منتخبان این مجموعه در عرصه‌های مختلف و باشگاه‌های مهم حضور دارند.

همچنین بازدید از دار القران بسیج، مرکز مشاوره مهر معاونت اجتماعی، روستای آغچه قلعه و بهسازی جاده این روستا که با مشارکت سپاه و مردم روستا با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده بخش دیگر تور خبری رسانه‌ای بود.

سرهنگ پاسدار اسلام نام آور در حاشیه بازدید خبرنگاران از تولیدی پوشاک ترمه در ارومیه افزود: در قالب جذب این اعتبارات ۲۰۰ نفر وام خوداشتغالی و اشتغالزایی دریافت کردند.

وی اظهار کرد: سقف این وام‌ها از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا چهار میلیارد ریال بوده که حداکثر سقف پرداختی برای کارفرمایان است.

به گفته سرهنگ نام آور، این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله خیاطی، قالی بافی، گلدوزی، تولید عرقیات گیاهی، منسوجات خانگی، تولید عسل، پرورش دام و طیور، دامداری، پرورش قارچ و گیاهان دارویی و احداث استخر ذخیره آب کشاورزی پرداخت شده‌ است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز