خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران؛

رشته وزنه برداری در کشور مظلوم واقع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۴۳۸

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: وزنه برداری مظلوم ترین رشته در کشور است.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان غربی با بیان اینکه بیشترین قهرمان کشوری در رشته وزنه برداری است گفت: وزنه برداری مظلوم ترین رشته در کشور است.

انوشیروانی افزود: از ۱۵ سال گذشته هیچ اراده ای برای احیای این رشته ورزشی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان  اینکه وزنه برداری  از ایده آل های ورزشی خود دور مانده است گفت: مسئولین بیشتر به ظاهر این ورزش اهمیت می دهند و از باطن آن بی اطلاع هستند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور تصریح کرد: با توجه به استقبالی که  در جامعه از این رشته می شود  باید اقدامات لازم  جهت احیای این رشته  ورزشی در کشور  صورت گیرد.

انوشیروانی با اشاره به اینکه، شور و شعف مردم در این رشته بسیار بالاست خاطر نشان کرد: متاسفانه حمایت مسئواین از این رشته ورزشی چنگی به دل نمی زند.

وی با بیان اینکه بیشترین طلای المپیک توسط ورزش کاران وزنه بردار کشور کسب شده است گفت:جهت تجهیز این رشته ورزشی در کشور باید  اقدامات لازم  صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بیشتر سالن های ورزشی وزنه برداری در  ارومیه مجهز نیست افزود: در ارومیه باید ۷ الی ۸ باشگاه فعال وزنه برداری وجود داشته باشد.

انوشیروانی تصریح کرد: باید از فضای ایجاد شده در استان نسبت به حمایت از ورزش استفاده کرده و در راستای تجهیز سالن های وزنه برداری استان و میزبانی یکی از مسابقات در ارومیه بهرمند شویم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: از نظر استعداد به لحاظ کمی مشکل داریم آن هم به این دلیل است که استعدادیابی چند سال به حال خود رها و توجهی نشده بود. حتما ایجاد انگیزه خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که وزنه برداری در میان خانواده ها جا باز کند و استعدادهای زیادی پرورش داده شوند.

در پایان این جلسه بابک مرادزاده با ۱۸ رای برای ۴ سال به عنوان رییس هیات وزنه برداری استان انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز