خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه خبرداد؛

برنامه ریزی جهت راه اندازی کارگو هوایی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۲۷

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ارومیه گفت: اتاق ارومیه بعنوان نماینده بخش خصوصی آذربایجان غربی بدنبال راه اندازی کارگو هوایی جهت ارسال سریع محصول به بازار های هدف بویژه اتحادیه اقتصادی اوراسیا،شانگهای و بریکس است.

به گزارش ایلنا، قاسم کریمی در گفت و گویی بیان کرد: با توجه به فصل تولید محصولات تابستانه و نیاز بازار های اوراسیا بویژه روسیه و اهمیت ارز آوری برای کشور با توجه به تاکید استاندار، اتاق بازرگانی ارومیه برنامه ریزی لازم را برای ارسال کالا از طریق هوایی را آغاز کرده است.

کریمی افزود: توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای حوزه اتحادیه‌های اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس از جمله اهداف اتاق ارومیه در دور دهم است.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه افزود: با توجه به وجود سه فرودگاه بین المللی در آذربایجان غربی، ظرفیت‌های کشاورزی استان و رفع نیازهای داخلی و کشورهای همسایه و اتحادیه‌های اقتصادی نوظهور با راه اندازی پرواز کارگو پل هوایی بین آذربایجان غربی و سایر مناطق ایجاد شود.

وی در پایان افزود: صادرکنندگان انواع محصولات صادراتی آذربایجان غربی می‌توانند با اعلام ظرفیت‌های خود به واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی ارومیه با شماره تماس ۷- ۳۳۴۵۹۸۳۴ - ۰۴۴  اتاق ارومیه را در برنامه ریزی بهتر در این امر کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز