خبرگزاری کار ایران

اعزام ۵۵ دستگاه آمبولانس اتوبوس آمبولانس به مناطق زلزله زده خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۹۰

وزیر بهداشت از اعزام ۴۵ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  بهرام عین‌اللهی با حضور در مناطق زلزله خوی ضمن عیادت از مصدومان این حادثه‌، از بیماران بستری در ‌بیمارستان‌ها عیادت کرد و ‌با نیروهای این مرکز درمانی، گفت‌وگو کرد و در جریان اقدامات درمانی مجروحان زلزله‌زده قرار گرفت.

وزیر بهداشت در این بازدید با اشاره به آمادگی مراکز درمانی آذربایجان غربی و شرقی برای ارائه خدمات‌ بهداشتی، درمانی و اورژانس به زلزله‌زدگان‌ خوی، ‌بر رسیدگی فوری و ‌‌بسیج همه امکانات ‌تاکید کرد.

وی با اشاره به مراجعه ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان‌های خوی، سلماس و چایپاره گفت: در حال حاضر ۶۴ مصدوم زلزله در بیمارستان خوی بستری هستند و تعدادی از مصدومان نیز ‌به بیمارستان‌های سلماس و ارومیه منتقل شده‌اند.

وزیر بهداشت  با بیان اینکه تاکنون ۴۵ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به منطقه زلزله‌زده خوی اعزام شده است، ادامه داد: ‌این آمبولانس‌ها تا شرایط ارائه خدمات عادی نشود، در منطقه حضور خواهند داشت.

عین اللهی از وارد آمدن خسارات به بیمارستان  خویی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا بیماران این بیمارستان را به مراکز دیگری انتقال دهیم تا بیمارستان مورد بازسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نیروی درمانی از ‌آذربایجان غربی و استان‌های اطراف در این منطقه حضور یافتند، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از زلزله‌زدگان در ار‌دوگاه‌ها‌ مستقر شده‌اند ۸۰ نیر‌وی ‌بهدا‌شتی در‌ این ار‌دوگاه‌ها مستقر شده‌اند.

وزیر بهداشت ادامه داد: برای اینکه کمبودی در ارائه خدمات نداشته باشیم بیمارستان صحرایی در کنار بیمارستان ا‌مام خوی مستقر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز