خبرگزاری کار ایران

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در تقدیر از حضور مردم در اجتماع امت رسول الله (ص)

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۴۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی با صدور بیانیه مشترکی از حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان در اجتماع امت رسول الله (ص) تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا،در متن این بیانیه مشترک  آمده است: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی در اجتماع امت رسول الله (ص) بار دیگر ضمن محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه برخی اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب در هتک حرمت به ساحت مقدس اسلام، قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با شهیدان و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه (مدظله العالی) بر تداوم حرکت در مسیر رسول الله و شهدای گلگون کفن اسلام و انقلاب تاکید کردند.

بی شک این حرکت خودجوش مردم شهیدپرور در راهپیمایی روز جمعه و نیز تشییع پیکر پاک بسیجی شهید سید عباس فاطمیه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در صیانت از آرمانهای امام راحل، تلاش و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز حفظ وحدت و همدلی آحاد مردم، نقشه های شوم استکبار و ایادی آن را نقش برآب کرد.

بدین‌وسیله از مردم شریف و فهیم استان آذربایجان غربی که با حضور با بصیرت و حماسی خود خیالات باطل و اوهام خام دشمنان و اغتشاشگران را به یأس تبدیل کرده و وحدت، یکپارچگی و همدلی خود را به رخ دشمنان قسم‌خورده مام میهن کشیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم. به طور قطع با هوشیاری و درایت سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد محکمی با اغتشاشگران، تحریک کنندگان و عناصر ضد انقلاب خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز