خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ارومیه:

اکثریت مدیران نظام جمهوری اسلامی، پاکدست، متدین و دلسوز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۱۲۱

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:حمایت از مسئولان پاکدست در کنار برخورد با مدیران خائن به مردم، راهبرد اصلی این سازمان در برخورد با فساد است که با جدیت تمام آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا،ذبیح الله خداییان در آیین تودیع و معارفه رئیس بازرسی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بر خلاف تبلیغات دشمن که با زدن بر طبل فساد سیستماتیک، همه مسئولان کشور را فاسد معرفی می‌کند، اکثریت مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاکدست، متدین، مومن و زحمتکش و دلسوز هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: وظیفه سازمانی ایجاب می‌کند که در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان، با شفاف سازی، حمایت از مدیران پاکدست، متدین و متعهد و همچنین برخورد جدی و قاطع با مدیرانی که خیانت می‌کنند و فساد دارند، تمام توان خود را به کار گیریم.

خداییان با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی باید به موقع و اثربخش باشد، گفت: مسوولان باید سایه نظارت را احساس کنند.

وی افزود: باید نظارت به شکلی باشد که اگر احساس شد جریان سوئی درحال شکل گیری است، با هشدار به موقع جلو آن گرفته شود و ما باید همواره پیشگیری را مقدم بدانیم و این اصل را همیشه در دستور کار خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هشدارهای سازمان بازرسی ضمانت اجرایی دارد و باید توسط مدیران مورد توجه جدی قرار گیرد، اضافه کرد: در صورتی که این هشدارها اجرایی نشود، در قانون برای مدیر مجازات از حبس تا انفصال در نظر گرفته شده است.

رئیس کل سازمان بازرسی در ادامه با اشاره به لزوم شفاف سازی برای مقابله موثر با فساد اظهار کرد: در قانون، بسیاری از نهادها به راه اندازی سامانه هایی برای ارائه خدمت مکلف شده اند که این امر توسط سازمان بازرسی رصد می‌شود.

خداییان با اشاره به لزوم توجه به منافذ فساد و برخورد با استفاده کنندگان از این منافذ گفت: باید بازرسان در این خصوص توجه ویژه و خاصی داشته باشند و بخش مهمی از توان خود را در این راستا صرف کرده و با این منافذ برخورد جدی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز