خبرگزاری کار ایران

شناسایی و جمع‌آوری ۲ محصول فاقد علامت استاندارد در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۵۷

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی از غیر استاندارد بودن فرآورده سرخ شده بر پایه غلات با نام‌ تجاری " آدلین" و "یوتا" خبر داد.

 منصور جلایر در گفت و گو با ایلنا، از غیر استاندارد بودن فرآورده سرخ شده بر پایه غلات با نام‌ تجاری " آدلین" و "یوتا" خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل از مراکز عرضه،  فرآورده سرخ شده بر پایه غلات با نام‌ تجاری " آدلین" و "یوتا" با توجه به استعلام های صورت گرفته از سامانه نظارت بر اجرای استاندارد (سامانه سینا) فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصول هستند. 

وی افزود: فرآورده‌ی ذکر شده در دامنه کاربرد استاندارد ملی ایران به شماره ۱۲۰۹۹ قرار دارد و مشمول استاندارد اجباری است. 

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای بازرسی از صنوف، فروشگاه ها و مراکز توزیع و عرضه استان به منظور اجرای طرح طاها، از ابتدای سال جاری تاکنون، کارشناسان این اداره‌کل به صورت مستمر اقدام به بازرسی و نظارت‌ محصولات عرضه شده می‌کنند و هر گونه کالای بدون علامت استاندارد و فاقد کد ده رقمی شناسایی،  توقیف و جمع آوری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طی بررسی‌های انجام شده چند روز اخیر اکیپ نظارتی این اداره کل فرآورده سرخ شده و حجیم شده بر پایه غلات با نام تجاری "آدلین" و " یوتا"  بدون علامت استاندارد و کد رهگیری در سطح مراکز عرضه شهرستان ارومیه توزیع و به فروش می‌رسید که پس از بازرسی کارشناسان اداره کل نسبت به جمع‌آوری و توقیف این محصول اقدام شد. 

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی هم استانی‌ها انتظار است ضمن خودداری از خرید محصولات فاقد استاندارد در صورت مشاهده چنین محصولاتی با شماره‌گیری شماره ۱۵۱۷ مراتب را جهت پیگیری به کارشناسان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز