خبرگزاری کار ایران

اعزام شمشیرباز آذربایجان‌غربی به مسابقات جام جهانی ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۸۵

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: "هادی رضوی‌نیا" شمشیرباز استان در قالب تیم ملی به مسابقات جام جهانی ازبکستان اعزام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی نجف‌زاده گفت: "رضوی‌نیا" ملی پوش جوان اسلحه فلوره آذربایجان غربی جهت اعزام به مسابقات جام جهانی ازبکستان انتخاب شده است.

وی گفت: این شمشیرباز استان به همراه "علی امینی" و "ماهان میرزایی" برای حضور در مسابقات ازبکستان اعزام می شود.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مسابقات جام جهانی شمشیربازی اواخر شهریور ماه و اوایل مهرماه در شهر تاشکند جمهوری ازبکستان برگزار خواهد شد و حضور "رضوی‌نیا" اولین اعزام یک شمشیرباز استان به مسابقات برون مرزی بعد از همه گیری ویروس کرونا است.

نجف‌زاده افزود: همچنین "دانیال ولی نژاد" و "مبین رضوی" دو شمشیرباز نوجوان و جوان استان نیز برای اولین بار به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در اسلحه سابر دعوت شده‌اند که طی روزهای سوم و چهارم مهرماه در مازندران حضور خواهند یافت.

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی ادامه داد:"محمد برزگر" و "یاسین نوری"  دو شمشیر باز جوان استان نیز به اردوی تیم ملی در اسلحه اپه که از هفتم  لغایت ۱۴ مهرماه در اردبیل برگزار خواهد شد دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز