خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

اینجا خوزستان نیست؛ گورچین قلعه در آذربایجان غربی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۱۰

روستای گورچین قلعه آذربایجان غربی از فروردین ماه ۱۴۰۰ آب ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روستای گورچین قلعه در آذربایجان غربی از فروردین ماه ۱۴۰۰ آب ندارند و بوسیله تانکر به این روستا آبرسانی صورت می گیرد.

اهالی این روستا می گویند با گذشت ۵ ماه از کمبود آب در این روستا  و مراجعه مکرر اهالی به شرکت آب و فاضلاب استان،تاکنون هیچ اقدامی برای رفع این مشکل از سوی مسئولین و استاندار صورت نگرفته است.

مشکل آب شرب در این روستا مرتفع می‌شود

«علی حضرتی» دهیار روستای گورچین قلعه در این خصوص بیان کرد: با پیگیری‌ها و بازدیدهای به عمل آمده از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مشکل آب شرب هر چه سریع‌تر در این روستا حل می‌شود.

در همین حال، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در خصوص کمبود آب‌شرب در روستا گورچین قلعه ارومیه بیان کرد: طی جلسه‌ای که با رئیس هیئت مدیره و دهیاری این روستا تشکیل شد مسائل و مشکلات تأمین آب شرب روستای  مورد بررسی قرار گرفت.

لطیف خوش سیرت افزود: در این جلسه مقرر شد مسائل مربوط به کمبود آب شرب در این روستا هر چه سریع‌تر رفع شود که تصمیم‌های لازم برای رفع این مشکل اتخاذ و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شد.

به گزارش ایلنا،روستای گورچین‌قلعه در ۷۰ کیلومتری ارومیه و در ساحل دریاچه ارومیه واقع شده است. شغل اهالی این روستا، کشاورزی و دامداری است،کمبود و یا نبود آب در این روستا باعث مهاجرت ساکنان این روستا به شهرهای اطراف از جمله ارومیه و سلماس شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز