خبرگزاری کار ایران

رقابت ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب آزمون سراسری در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۵۶

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: آزمون سراسری در آذربایجان‌غربی با رقابت علمی ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب ورود به مراکز آموزش عالی، برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا،علیرضا مظفری در تشریح این خبر گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۰بر روی سایت سازمان سنجش قرارگرفته است و در این آزمون در استان ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب رقابت خواهند کرد که ۵۷ درصد داوطلبان را دختران تشکیل می‌دهند.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: روز چهار شنبه ۹ تیر آزمون گروه آزمایشی هنر با شرکت ۳ هزار و ۵۵۳ داوطلب و در روز پنجشنبه ۱۰ تیر نیز رقابت داوطلبان در گروههای آزمایشی ریاضی و  انسانی با شرکت ۲۲ هزار و ۵۷۷ داوطلب برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: جمعه ۱۱ تیر نیز آزمون گروه علوم تجربی با حضور ۲۹هزار و ۸۱۱ داوطلب  و روز شنبه ۱۲ تیر آزمون زبانهای خارجی با شرکت ۷ هزار و ۱۱۷ داوطلب برگزار می‌شود.

مظفری با اشاره  به اینکه تمام شیوه نامه‌های پیشگیری از بیماری کرونا در حوزه‌های آزمون سراسری استان اعمال و اجرا می‌شود اضافه کرد: تمام حوزه‌ها  اتاق ایزوله برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظرگرفته شده است و آمادگی داریم در صورت بستری بودن داوطلبان ، عوامل برگزاری در بیمارستان حاضر و از  داوطلب مورد نظر آزمون بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز