خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرهای آذربایجان غربی / متخلفان اعمال قانون می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۲۲۵

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرهای استان از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان پابرجاست و متخلفان، اعمال قانون می شوند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرهای استان از ساعت  ۱۰ شب  تا ۳ صبح همچنان پابرجاست و متخلفان، اعمال قانون می شوند.

وی افزود:خودروهایی که بین ساعات ۲۲ شب تا ۳ صبح در معابر شهری آذربایجان غربی تردد کنند، توسط پلیس یا با استفاده از دوربین های نظارتی جریمه خواهند شد.

فرمانی اضافه کرد: جریمه تخلف از این ممنوعیت نیز ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد:از شهروندان می‌خواهیم که با توجه به وضعیت کرونایی موجود و شیوع بیماری کووید ۱۹ از شب نشینی ها و دورهمی ها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت ورود و خروج خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان های نارنجی  همچنان برقرار است، افزود: در صورت مشاهده خودورهای متخلف اعمال قانون شده و نیز محدودیت تردد شبانه در تمام شهرستان‌ها نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعمال خواهد شد.

سرهنگ فرمانی اظهار کرد: در حال حاضر  چهار شهر ارومیه، نقده، چایپاره و ماکو وضعیت نارنجی کرونایی وجود دارد که به همین علت، ورود و خروج به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز