خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره گردشگری خبر داد ؛

عدم افزایش قیمت مراکز اقامتی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۲۳۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت:مراکز اقامتی استان در نوروز ۱۴۰۰ افزایش نخواهد داشت و مراکز اقامتی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

جلیل جباری در گفت و گو با ایلنا،با بیان اینکه سفر به مناطق قرمز و نارنجی دارای محدودیت‌هایی است گفت: مناطق زرد و آبی شامل  محدودیت‌های سفر نمی‌شود و همین موضوع کمک شایانی به سفرها خواهد کرد.

 وی به اجرای سفرهای هوشمند است اشاره کرد و گفت:است  هدف از انجام سفرهای هوشمند و ایمن این است که در وهله اول از شیوع کرونا جلوگیری شود برای همین منظور امسال سفرهای نوروزی تنها از طریق تورهای گردشگری انجام خواهد شد چرا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نوع سفرها در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به ممانعت  از برگزاری تجمعات و دید و بازدید خانواده‌ها در نوروز ۱۴۰۰ گفت: فراهم کردن موجبات نشاط و شادی  در جامعه و کمک به معیشت افراد شاغل در حوزه گردشگری از جمله دیگر اهداف انجام سفرهای هوشمند است.

جباری افزود: در ایام نوروز اقامت در اماکن دارای مجوز انجام خواهد گرفت و برای این منظور اقامت در مهمانسراهای دولتی، کمپ‌ها و چادرهای اقامتی و خانه‌باغ‌ها ممنوع است و در صورت عدم رعایت این موضوع با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: «در ستاد استانی کرونا هر تصمیمی گرفته شود ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی موظف به رعایت آن مصوبات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت اقامت در نوروز ۱۴۰۰ در مراکز اقامتی استان وجود نخواهد داشت و مراکز اقامتی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و به صورت مستمر از این مراکز نظارت انجام خواهد شد و در صورت تخطی برخوردهای لازم انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز