خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه با ایلنا مطرح کرد:

اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای کارخانجات کشاورزی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۷۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت و احیای کارخانجات بسته بندی محصولات کشاورزی در استان خبر داد.

سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد وزیر جهاد کشاورزی در استان تقویت و احیای کارخانه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی بود، گفت: در این سفر ۶۱۶ میلیارد تومان برای تقویت کشاورزی اختصاص یافت که ۲۱۵ میلیارد از آن برای سرمایه در گردش و احیای کارخانجات کشاورزی است.

ذاکر افزود: اختصاص این تسهیلات برای کشاورزان و واحدهای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی باید براساس فرآیند اصلاح شده باشد و در آن سلیقه‌ای عمل نشده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مشکلات صادرات محصولات کشاورزان را یکی از اساسی ترین مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: نبود کامیون های یخچال‌دار برای حمل محصولات کشاورزی و کنسانتره از عمده مشکلات کشاورزان در امر صادرات است که درصدد راه اندازی شرکت‌های حمل و نقل با کامیون های یخچال‌دار در استان هستیم.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون در بخش صادرات و بازار یابی محصولات کشاورزی در استان اقدامات قابل توجهی صورت نگرفته است، اظهار کرد: باید با جذب سرمایه گذاران، استفاده از بسته بندی های بروز و بازاریابی، صادرات محصولات کشاورزی استان را رونق دهیم.

وی همچنین تعلیق ۳۰۰ کارت معلق بازرگانان استان را از دیگر دستاورد وزیر جهاد کشاورزی در سفر دو روزه به آذربایجان ‌غربی بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز